Yes, yes...

Va ett tag sen igen då:)

what´s new?

De va singstar fesst hos johansson i lördags. Va hur roligt som helst. Tiden gick på tok för fort:) Vi va sen ut på "Garbos". Jaa, jag säger detsamma, Garbooos??? :) haha de va sån jävulsk kö på "marquee" så jag och johansson orka inte stå där. För så jävla roligt är de nog inte där:)

I måndags va jag och Devin till maria och milo och fika nästan hela dagen :) Så trevligt så.

I tisdags gick vi till öppna förskolan igen. Prata lite och drack kaffe. Bara roligt att komma ut och göra nåt...

Och idag har jag och Devin bara varit hemma. Han har varit på grin humör hela dagen och ingenting har dugit. Han har typ sovit 1-2 timmar sen kl 9. Våran matglada hjälte vill bara äta hela tiden. Men de kanske är sånna dagar också, då dom äter mer än vanligt?? Va vet jag..

Ikväll ska jag ta med familjen till Maria och ante för Grey´s anatomy-kväll:) Inte för jag tror att karlarna är så intresserad av de då, men jag och maria är iaf de :) haha. Också blir de lite ost och kex oså. Får bara hoppas att Devin är snäll ikväll annars får jag nå psykbryt.. :)

Lördags:
     Påväg till mormor och morfar

                  Singstar fest


Tisdag:
Devin och Milo på öppna förskolan



Kommentarer
Postat av: Fagerlund

Men lillfisen vad söt han är =) Det är helt sjukt, skulle vilja äta upp han =D Och han har morsans näsa =D

2007-10-03 @ 19:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0