sjuuuk...igen..

Men man är för dålig på och skirva blogg:)

Jag är sjuk igen. Så galet förkyld och de låter som jag har jooordens rökhosta. Men jag va till sickhouse och fick recept på nån super-hostmedicin. Så nu börjar jag bli bättre...
Men de är värre med Devin, han bara nyser och snorar stackarn...

I fredags va brorsan och fia upp och hälsa på och grilla lite med oss och kolla på idol. Mycket trevligt.

Lördags va vi ut till Trönö och åt hos rogers mor och far. Sen vart de fotboll där också. Trönö-Sandviken :) Och sååå klart vann sandviken:)
Vi slog vad också. Att om trönö skulle vinna skulle vi ha Devin´s dop i trönö. Vann Sandviken skulle de bli i sandviken och om de skulel blivit oavgjort skulle de bli i söderhamn.
Så nu blir de i sandviken då.. sååå bra:) Jag hade vägrat i Trönö...hahah.

I måndags åkte jag och Devin till Sandviken och träffa min moster som va där från Gotland. Sen på kvällen satt bara jag och mamma och surra.
Tisdags fyllde fagerlund år:) Grattis grattis. Alla va där med ungarna så de vart lite dagis där en stund:) Men de va så trevligt så:) Man längtar så mycket tills Devin typ kan sitta och är lite mer med när man ser Elias och Linnéa. Dom är ju såå söööt...

Nej nu är de våra bästa år snart :) jisses...

Hårdrocks-göken     Pappa och Devie
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Men jisses vad söt han är :) Lik dig när han flinar tror jag minsann :D

2007-10-10 @ 22:39:23
URL: http://angelica1985.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0