Såå är de...

Oj då, nu va de ett tag sen igen:) Faan, jag skulle ju bättra mig.

Ganska mycket som hänt sen sist.
Roger har börjat jobba uppe i Östersund på veckorna. Eller de va första veckan den här veckan:) Så jag fick kalla fötter och åkte hem till mamma i måndags:) Tog devin och pick och pack och åkte hem:) haha
Sen i onsdags bestämmde jag mig för att bli vuxen och åkte tillbaka hem till Söderhamn:)
Väl hemma åkte jag till Maria och co och drack kaffe och betala till Julshowen som vi ska på i slutet av november. Mycket trevligt..

Inatt har Devin bökat som fan , Han vakna första gången vid 01 snåret. De har han alldrig gjort nångång. Men han åt och somna om och sov till 04.30, åt och somna om till 06.30. Seeen vela han inte sova försn 8 och då sov han till halv 11. En annan lära ju upp kl 10 och kolla på våra bästa år:) De är ju sjukt spännande nu. :)

Idag har jag och Devin följt med Maria, Jenny, Misan och alla ungarna til badhuset. Devin och milo älskade och bada:) Gjorde inte ett ljud i från sig på hela tiden dom va i vattnet. Sen när vi gick upp ur vattnet så somna båda två direkt nästan:) Haha ,dom är för söt..

Nu är roger hemma iaf och han ska väl laga nå god mat till oss snart. Äter ju så sent vi varenda dag..

Imorgon ska vi på baby massage. Guuud va kuuul...

Morfar och Devie        Fika med Fia och Sandra
            

Kaffe hos kompisen Milo    
Maria, Jenny och Milo


Powernap i mamma och pappas säng
 

Bad-grabbar
   


....också lite mer Devin
  


Kommentarer
Postat av: Erica

Så sööööt han är då =)

2007-10-26 @ 08:07:13
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se
Postat av: Fagerlund

Men det är då helt otroligt vad go han är. Skulle kunna äta upp han =) Lille fisen då. Pussa på han från tanten

2007-10-26 @ 14:22:08
URL: http://Fiaf86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0