Lång helg

Det har kännts som om den här helgen har varit hur lång som helst. Kanske kan bero på att roger va ledig på fredagen också så att de känndes som helg då:)

Iaf, i fredags så va vi på baby massage. Skit roligt ju :) Fast de va bara jag och Maria som massera våra gossar dom andra satt och titta på. hmm. Men kul va de , längtar tills torsdag då de är igen :)
Glömde knäppa nå kort då...

Lördags så va vi till Maria och Ante och åt tacos och spela spel. Faan va kul de va :) hahah ja herregud.
Devin va lite bökig och och grina och höll på.. Meeen...

Ante och Jenny         Maria och Misan      Rokkan och Ante     Maria och Devin
   
Varför blir man jämt osams när man spelar alfapet?


Söndags så va vi ner till gävle och införskaffade oss nya mobiler. Roger skulle såklart inte ha någon från början men så lätt övertalad som han är så kom han hem med en ny också. Min nya är iaf skit snygg:) haha men jag fattar typ ingenting av den :) hahah
Sen åkte vi vidare på 5-års kalas i Sandviken. Emma fyllde år.
Men innan de va jag och Devie och hälsa på bästa barndomskompisen Louise som va på hembesök från Göteborg i några dagar..Mycket trevligt. Synd att tiden går så fort bara:)

Emma, Nilla och en trött Devin på Emma´s 5års kalas



Och idag Måndag. Vaad ska vi hitta på idag då? :)
Så jävla pissigt väder så man vill ju knappt gå ut.
Devin vakna kl 7 i morse och vela då iiinte somna om. Så vi har lekt lite och sen så vart han så trött så vid 9 tiden la jag han i vagnen här utanför så nu sover prinsen :) Han sover skit bra i vagnen. Jäävligt skönt..

Imorgon ska vi på öppna.




Kommentarer
Postat av: Louise

Yeey, min bok :) Hehe, sov han ännu mera på kalaset ! Ojojoj..

2007-10-29 @ 19:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0