Hey ho, let´s go

Inte så mycket har hänt sen sist.

Jag och Devin va till Maria och Milo igår och fika lite och kolla på Day´s of our lives:) De är ju gaaalet bra nu ju. Missade avsnittet idag så jag väntar med spänning tills måndag och då kaaanske man får se mördareeeeeen!?!? :) haha. Som mamma-ledig har man inte så hemskt mycket för sig på dagarna:)

Idag mötte jag upp Madde nere på stan. Vi åt och fika lite på Furan sen åkte jag hem för rogers mamma och pappa skulle komma hit. Så då vart de mer kaffedrickande och lite prat sen la vi oss och mös en liten sväng jag och Devin och nu sover han. Jag har fan aldrig ro nå mer och sova på dagarna. Vila kan jag göra, men inte sova...

Ikväll blir de bara mys och Idol..
Hoppas Amanda åker ut. henne tål jag inte. Viiiilken diva...

Hey ho, let´s go...

Kan hålls flaskan själv:P          Sover.....      ....och såhär glad bli jag när jag vaknar
              

Devin´s fina pjucks...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0