15:e Oktober

Helgen har varit lugn.

Roger har hållt på med jakten hela jävla helgen så jag och devin har varit själv på dagarna.

I lördagskväll mötte jag upp Patrik också va vi upp en sväng till Johanna som fyllde 20 år. Jag som har lite ansvar va ju nykter då. Men de va värre med dom andra:) Och herregud va mkt folk de va alltså. jisses. Men kul va de . träffa mycket nya människor..

Idag så va jag hemma på förmiddagen för jag skulle se Day´s of our lifes. Meeen va seg draget de är alltså. Men de är bara och fortsätta kolla de får se va som händer:)
Sen tog jag vagnen och Devin och åkte in till stan. Parkera där och sen tog jag en promenad ut till e-center. Gick lite i affärer och sen va jag och drack kaffe och surra lite på jobbet. Alltid lika kul när inte chefen är där:)

Imorgon ska vi till öppna förskolan igen. Va ju två veckor sen nu så de ska bli roligt.
Onsdag ska Jag och roger (kanske sara och fredrik) till hudik och shoppa så då lämnar vi av Devin hos Farmor (?) :)
Torsdag lär jag tvunget ta mig upp till johanna och hennes nya lägenhet:) Jag har ju lovat henne i flera dagar att komma upp och fika men de har inte blivit av :) Men på torsdag så...

Nu ska jag ge Devin lite mat sen ska roggan och jag kolla på nya "Beck".

Hej på er..

Devin håller på och vrider nacken av sig för han undrar va morsan tog vägen :)
                             

Våran lilla charmis..



Nu ska vi ut på promenad..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Har du fått din vagn igen? Tänkte du rör dig väl inte ute med den fula gamla? :D

2007-10-15 @ 19:15:29
URL: http://angelica1985.blogg.se
Postat av: Louise

Har han fått dina skrattgropar oxå.. Ojojoj, det var den sötaste killen jag sett! :)

2007-10-15 @ 21:03:01
Postat av: FiaJ

Han blir då bara mer och mer lik morsan sin iallafall, goo skrutten :D

2007-10-15 @ 21:53:28
URL: http://fiajj.blogg.se
Postat av: Cicki

Men vad lill vuxen han ser ut! :) Haha, men lik mamma sin allfall! :)

2007-10-16 @ 04:59:51
URL: http://christinhernberg.blogg.se
Postat av: Louise

Jag kommer hem 24-30 okt. Nästa vecka alltså, bokade alldeles nyss !! Vi måste träffas..

2007-10-17 @ 14:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0