Mat glad

I veckan har vi för ovanlighetens skull varit hos Maria och Milo :) haha. Druckit kaffe och surrat. Alltid lika trevligt.

Sen igår va Mormor, moster och mamma hit och hälsa på mig och Devie. Mamma sov över så hon åkte hem idag vid lunch ungefär så då åkte jag och junior och hämta upp Milo och maria för vi skulle på baby massagen.
Men som den matglada hjälte vår son är så börja ju han gapskrika preciiis när vi skulle börja massagen så då va de bara och hämta mat och sen så va han nöjd. Han är så förbannat envis också. Undra va han fått de ifrån?!?!? :)


Imorgon är de fotografering på bvc. Då ska vi klä upp pöjkarna och kamma tuppkam oså :) hahah


Nej, nu är de bästa svenska serien ever.....Labyrint.

So long..

Älskar att bada..


Mormor och Devie


Söta Milo i Devin´s mössa:)

Friends

Devin och Misan

Såhär kan man också sova...


Kommentarer
Postat av: Nina

ah, sa du gillar labyrint??
JAG VET VAD SOM HANDER!! MOHAHAHA
jag jobbar dar den klipptes..
nordisk film =)

jag maste trffa lillen snart!! =)
//Nina

2007-11-06 @ 23:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0