Klot-Evert

Tjennaa, de är jag som är Klot-Evert....               


Gud va fort den här veckan har gått.

Iaf, förra fredan va vi på bandy, Devin älskade att åka runt i vagnen och bara lyssna på massa konstiga ljud och. Så han va vaken nästan hela matchen. Inte ett ljud gav han ifrån sig utan bara låg och stirra:)
Lördagen va vi till Bollnäs och handla lite. Åt förövrigt jordens godaste cheesecake på max. Den va sjuuukt god. Jag tänker på den ibland fortfarande:)
Söndagen va de farsdag och vi va ut och åt på Amidas. Sviin god mat. Mycket bra..

Inte gjort alltförmycket i veckan. Johansson fyllde 22 i tisdags. :) Stor tjejjen då. hahahaha:)

Roger kom hem idag. De tyckte både jag och Devin om.

Imorgon är de Baby-massage igen, sen ska jag fika och skvallra lite med Johanna:)

Jobbet har ju vunnit en tävling i sommras så carlsberg ska bjuda dom som jobbar där på mat och öl oså. Trodde ju såklart att jag skulle få va med också eftersom jag jobbade där nästan hela jävla sommarn. Meeeen så fel jag hade. Suggan tyckte tydligen inte de för "jag hade ju slutat". Men sen om man bara har jobbat där i 2 månader får man följa med. Alltså jag förstår inte för fem öre va jag har gjort mot henne.
Men iaf så kan hon ju glömma att jag tänker stanna hemma bara för att hon inte vill ha mig där. Klart Gruvman ska dit och röra om lite i grytan:) Jag betalar väl min mat och dryck själv ja då, helt klart värt de bara för att se hennes blick när jag gör entré:) Mohahah...

Nuuu är de Labyrint. Såååå bra...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0