Dr Torres

Känner mig så jävla trött och hängig, undra om jag håller på och bli sjuk. Hoppas fan inte de för hur ska jag orka att va sjuk och ta hand om Devin 24/7?!?

Idag har vi bara varit hemma. Vilat och myst nästan hela dagen. Eller vi va ner på stan och köpte mat åt Devin sen hem igen. Mitt i den underbara middagsvilan jag och Devin hade så plinga de på dörren och in kommer Rogers mor och far. Bara att se glad ut de :) Fram med Saffranslängden och på med kaffe:) kuuul..

Efter dom åkte gick vi ut och gick en vända. Så jävla skönt ute idag tyckte ja. Klarblå himmel och lite halv kallt. Mysigt. Sen stog Devin ute och sov i vagnen någon timme innan alla jävla huliganer på de här stället slutade skolan, då lära jag ta in han för dom väsnades så och Devinen som är sååå lättväckt...

La Devin kl 20 och sen tog jag fram colan och bänkade mig framför tv:n för säsongs avslutningen på Grey´s. Helt galet bra ju, Dr Burke är ett as. Och Callie är ju sååååå fin, jag vill se ut som henne:P hahah.
Lär nog låna nästa säsong av Maria för jag kan nog inte vänta tills de börjar igen :)

Imorgon vet jag inte va vi ska hitta på. Pappa Roger kommer ju hem imorgon. Får se om sonen hans grinar lika mycket som förra veckan när han kom hem. Helt sjukt va ledsen Devin vart när Roger kom hem. Roger vart ju helt förstörd stackar... :)

Hej på dig...

Devin är skit nöjd..
 


Sovdax..
 

Kommentarer
Postat av: Fagerlund

Är det gosedjuret han fick av mig som hänger på sängen? =D

2007-12-01 @ 11:51:54
URL: http://FiaF86.blogg.se
Postat av: Nina

hjalp vad sot han ar!!!

2007-12-03 @ 09:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0