Hallelåja

Jahaa, de kanske va dax att skriva några rader här igen då.

Hellvete va fort julen har gått. Gick på två röda så va de slut. Man springer i affärer som en skållad råtta i månader i förväg för vadå...att de ska va över på 2 min?? Inteee så roligt...

Åkte iaf ner till Sandviken och till min familj för att fira jul. Säger som såhär ja: Varför bryta ett vinnande koncept??:)
Känns inte som riktigt som en "riktig" jul om jag inte är hemma med mamma och pappa:) hahah, jaa, jag vet , jag är 5 år fortfarande....hmm.
Vi va iaf hos Rogers familj dagen före. Och de gick ju kanon bra. Blir nog så nästa år också:P Om vi inte vinner på lotto och åker till Thailand över jul vill säga :P hahah

I går va jag och Devin ner till Gävle för att träffa mina gamla klasskamrater från Film/TV. De va verkligen på tiden. Hade tok mycket att prata om och de va verlkligen skit roligt att träffa Sandra O, Sandra B och Nina igen. Mååste verkligen träffas igen snart:)

Idag vart de panik shopping på stan. Jag lämnade både karl och barn hemma så jag fick springa i lugn och ro i affärer och såklart till "förfriskningsaffären" som fagerlund så fint säger de . Och jag kan ju tala om att jag va ju definitivt inte ensam om att vara törstig....
Sen på eftermiddagen/kvällen va vi till Rogers släkt i Trönö och åt mat.

Nyårsafton ska vi tillbringa med mina/våra vänner i Sandviken.
Va ingen här uppe som va speciellt intresserad av att styra upp nån tillställning så vi åker ner igen. Men vi åker hem dagen efter. Sen är de slutåkt till Sandviken på ett tag. Hahah, så säger jag jämt till mamma när jag åker och likt fan står jag där i hallen veckan efter igen... :) Men nu är de verkligen slutåkt....på ett tag....

Min käre bror Henrik och min käre vän Fia är galna och köpte "Astrid Lindgrens kappsäcken" med alla hennes filmer åt Devin i Julklapp. Helt underbart bra:) Nu kommer Devin ha filmer att kolla på tills han blir 18 år för fan :)
Aahw. De är så underbart:) Undra vilken som är gladast. Mor eller Son? :)


Så jävla gott är de inte med mat.... :)


Julafton..
 ....resten av korten va kolsvart....

Agnes och Devin


Kommentarer
Postat av: Sandra

ooh jag vill också ha kappsäcken :)

2007-12-30 @ 14:22:16
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se
Postat av: MLI

Åhhh.. Är de alla de RIKTIGA filmerna?! Inge tecknat och skit? :)

2007-12-30 @ 21:39:40
URL: http://emelienl.blogspot.com
Postat av: sandra o

mer träffar säger jag. vi kommer gärna upp och hälsar på hos er. du borde visa oss om det finns nåt slags uteliv i söderhamn. haha.

2008-01-12 @ 19:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0