Första tanden...

I måndags åkte vi ner till Hufvudstaden för att träffa Erica och julshoppa lite. Kom hem med några påsar men endå känns de som jag har tok mycket kvar att köpa..

Tisdags så va de öppna förskolan, sen "days of our lives" hos Maria. Sen begav jag mig till Sandviken.
Va kvar där tills torsdag eftermiddag.

Jag, mamma och Devie satt uppe och mös på torsdags morgonen och åt lussekatt och drack kaffe och kolla på lucia. Mysigt mysigt..
Sen åt vi lunch med fagerlund och sen åkte jag och hämta Emma på dagis och sen upp till mormor där Emma skulle Lussa:) Emma som lucia, Nilla som Julnissa, och Devin som pepparkaka:) Så sööta så...

Idag har vi varit på Lucia firande på öppna. Massa ungaaaaar.... :) Sen efter de åt vi lunch på furan och handla lite sen åkte vi hem och sov en timme allihopa:)

Imorgon ska vi till Sara, Fredrik och Agnes och äta lite. Lite julklapps byte för kidsen också..

Åååh, visst ja, vår lilla prins har fått sin första tand. Såå roligt. men oooj va ont de lär göra för stackarn. Inte undra på att han har sovit dåligt på sistone:) men nu är iaf en tand påväg nere och den bredvid snart lika så får vi hoppas... Åååh, älsklings Devin...Mammas hjärta...

Ciao...

Tand påväg...


Lucia firande..


Tove, Milo och en trött Devin på öppnaförskolans lucia firande..

  

Christian och Mia kom på besök..


...och så lite på devin för ovanlighetens skull.. hahah




Kommentarer
Postat av: Jenny

Så söt han är Devin! :) /Jenny.P

2007-12-14 @ 23:26:10
URL: http://jennypro.blogg.se
Postat av: Gruvan

Du är ond!!

2007-12-15 @ 11:14:15
URL: http://fiajj.blogg.se
Postat av: Erica

Vilken snygg dress han har å sig =) kram på er!

2007-12-17 @ 10:44:03
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0