Förkyld

Jag är så enormt förkyld. Helt sjukt. Smällde till igår på dagen bara sen nös jag hela dagen och vart täppt och hostan vart ännu värre.
Så nu har jag sovit hela eftermiddagen brevid Devin som fortfarande sover:) Han står sig nog länge på ersättning:)

Är fan skit skönt och ha börjat med flaska. Men jag ska fortfarande amma lite. Typ på nätterna och lite innan han får flaska :) Pojken min lär ju växa och bli tjockis juu. Kan ju inte se ut som en lång speta eller:)

Nyss knackade roger på dörren och innan jag hann öppna så va han borta. Men utanför stod micron som jag har tjatat om i hundra år:) Den fina,  "för" dyra micron som passar till vårt kök :) Älsklingen är så snäll och köper den åt mig..

Nej nu ska jag nog väcka gossen så han får lite mat. Sen ska vi iväg och handla.

Ha de såå bra, Kram kram

Kommentarer
Postat av: FiaJ

Haha, jag och Henrik var i valbo idag, jag sa de till han då, undra om Therese har köpt den där "dyra" micron än :) Fan va snuskigt :)

2007-08-27 @ 17:37:05
URL: http://fiajj.blogg.se
Postat av: FiaJ

Haha, ja de var ju bättre sent än aldrig iallafall då :)

2007-08-27 @ 21:57:27
URL: http://fiajj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0