Öroninflammation

Usch vilken jobbig helg jag har haft. Det började på fredags em då jag kände att det slog lock för öronen. Under kvällen blev det bara värre och värre och sedan kom värken. Alltså då gjorde det inte riktigt ont utan det var mer otäckt. Jag sov nästan ingenting på natten mot lördag då den riktiga värken slog till. Mitt inatten sprack höger trumhinna. Jag ringde rådgivningen och fick tid hos läkare 11. Läkaren i sin tur tittade på mig i ungefär 1 min och konstaterade att jag hade dubbelsidig öroninflammation.

Runt kl 12 sprack vänster trumhinna och värken minskade. Sedan dess känns det som jag har en kudde över huvudet och ett betongblock på huvudet. Konstant huvudvärk och döv som en 90 åring. Också en förkylning på det då..

Så ligger det till.

Jag är hemma från VFUn idag men imorgon måste jag ta mig dit. Jag får inte missa mer nu. Det känns jobbigt för jag vet att jag inte kan ge allt när jag väl är där om huvudvärken ska fortsätta såhär.

Jag lär bara tillägga att det dunkar i mina öron hela tiden. Jag märker det enbart när det är tyst omkring mig, och då tror jag först att det är någon som går utanför eller i trapphuset innan jag inser att det är mina öron som bultar. Kul!


Kommentarer
Postat av: Fia

Men stackare, hoppas du piggnar på dig fort!

2011-04-11 @ 14:10:56
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Doktorn

Usch usch inte bra... Repa på dig fort nu... Och du får inte missa Långfredagsfesten!!!!

2011-04-11 @ 16:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0