2011-04-04

Fan va jag är dålig att skriva. Bedrövligt!
Men jag har ju tamme tusan inget att berätta heller nu när jag tänker efter.

VFUn rullar på iaf. Jagf har upptäckt att jag är galet bra på att minnas namn. Helt otroligt. Jag blir lite rädd för mig själv vissa gånger att jag kan minnas alla dessa barns namn. Men det är ju bra det iaf. Hade varit lite värre om det var tvärtom.


Annars då. Jag tränade inte en enda jävla dag förra veckan. Jag var så trött och slut och hade ingen ork för fem öre. Usch! Fy på mig! Jag känner iallafall att denna vecka börjat bättre. Jag var pigg imorse och cyklade till jobbet. Och då lär jag bara tillägga att: Jävlarr va fort det gick att cykla. Jag lämnade Devin och cykla till jobbet på mindre än 13 min. Jag hitta jordens genväg så det gick skit fort. Kanon ju!

Jaja, jag har även varit på step/styrka idag. Det gick bra och fort. Min puls var hög och jag svettades, och kommer med största sannolikhet ha träningsvärk imorgon. Som det ska vara alltså!

Nej nu orkar jag inte nå mer. Big Brother nu. Heja Rodney!


Hej

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja det är min natthelg egentligen, men jag flyttar på lör & sön natt till en annan helg, bara för dig ;P

2011-04-05 @ 22:02:59
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0