Men hjälp mig gud!

Varför kan killar alltid göra som dom vill utan att ens bli ifrågasatt?

Är det ok för en kille att gå från en tjej, till hennes kompis på under 2 veckor (+några "andra" därimellan), utan att någon ens reagerar?
Killar kommer undan med så jävla mycket mer än oss tjejer.
Alltså, tjejerna i fråga då? Va är de för fel på dessa jäntor?? Som tillåter det här? Skulle man inte känna sig som en soptunna när killen i fråga bara kommer och vill få sig ett nyp, när man vet att han nyss varit och doppat den i ens bästa kompis?
Alltså, missförstå mig rätt men vilka jävla idioter det finns!! Skrämmande...


Nån jävla måtta lär det väl finnas, även för killar.

Kommentarer
Postat av: Fia

Det är väl inge krångligt. Ibland blir det väl andra vändor en fram och tillbaka till dagis. Om du skulle krocka och ha Devin med dig och något skulle hända han, och så har du inte en godkänd stol så du inte får ut något på försäkringen då? Då ångrar man att man inte leta lite till efter en godkänd bilbarnstol.



Så känner då vi iaf =)

2010-01-19 @ 19:50:57
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Nina.L

Jag håller med dig Therese! det är helt sjukt ju!

frustrerande med tjejer som bara låter killarna hålla på så där... lite självrespekt lär man väl ändå ha?

2010-01-20 @ 14:04:10
Postat av: sandra

jag är i viken i helgen, och nästa. så nån vodka/redbull lär väl ska slinka ner kväll iaf. :)

2010-01-20 @ 22:53:31
URL: http://sandromeda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0