Vad är det jag gör??

Usch va jobbigt det är när man inser att ens eget barn förstår mer än va man tror. Jag har märkt att Devin helt klart vet att någonting är på gång. Han har sovit riktigt risigt i ca två veckors tid. Han har grinat och vill absolut inte sova själv på nätterna.
Fan, jag tycker så synd om honom. Va fan är det jag gör mot honom egentligen?? Varför utsätter jag honom för det här??

Mitt älskade lilla hjärta. Jag älskar honom så mycket så det gör ont inom mig!
Han är det det absolut bästa jag har!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men lillhjärtat då :( Men det kommer säkert gå bra när ni väl kommer till ro! Sköt om dig vännen :)Massa kramar

2009-10-29 @ 22:54:29
Postat av: Therese

Jag är övertygad om att Devin mår bra om du gör det! Barn har mycket lättare att anpassa sig än vad man tror. Lycka till med allt! Kram

2009-10-30 @ 10:17:11
URL: http://mittlivsomtherese.blogg.se/
Postat av: Fia

Men pruppan då =( Klart att han är så nu för han märker ju att du/ni inte mår lika bra och att det håller på ske nånting men det kommer bli jättebra när ni är på plats och ni hunnit landa och andas lite.



Det kommer bli jättebra det här. Vi ska göra eran lägenhet supermysig från första dan så ni kommer stor trivas både du och Devvan. Du har oss som ställer upp till 110% om det är nått. Och dina vänner i Söderhamn kommer självklart att finns kvar så var inte orolig för det.



Puss & Kram

2009-10-30 @ 10:49:36
URL: http://FiaF86.blogg.sa
Postat av: Fia

Men pruppan då =( Klart att han är så nu för han märker ju att du/ni inte mår lika bra och att det håller på ske nånting men det kommer bli jättebra när ni är på plats och ni hunnit landa och andas lite.



Det kommer bli jättebra det här. Vi ska göra eran lägenhet supermysig från första dan så ni kommer stor trivas både du och Devvan. Du har oss som ställer upp till 110% om det är nått. Och Söderhamn och dina vänner finns kvar så det är bara att åka dit så ofte du känner för det =D



Puss & Kram

2009-10-30 @ 10:51:33
URL: http://fif86.blogg.se/
Postat av: Någon annan

Jag råkade ramla in på din blogg av ren händelse och fastnade. Har inte läst särskilt mycket, vet inte vad som hänt - men jag vet hur det är att uppleva en föräldraseparation som barn. Jag vill inte ge dig dåligt samvete eller så, men det är inget jag önskar ens min värsta fiende.

2009-11-23 @ 15:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0