I am drunk as hell...

"I am drunk as hell och Roger är nykter och irriterad" hade jag skrivit till Anna ungefär vid lunchtid på midsommarafton. Man skulle nog kunna sammanfatta den dagen precis så. Roger börja dock dricka på eftermiddagen men nådde aldrig mina höjder..
Herregud vilken dag. Men trevligt var det!

Midsommardagen var lugn som aldrig förr. Familjemiddag och fest hos Tobias. Jag var nykter och körde. Kors i taket!!

Nu är jag less och allmänt utråkad. Jag vet inte varför, kanske det är den vanliga söndagsångesten som sätter in. Bara att den är tusen gången större efter denna helg än vanligt??

Nu blir det nog något avsnitt av OTH innan jag lägger mig för kvällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0