Bad day...

Det har inte varit en bra dag idag! Jag har varit trött och less hela eftermiddagen. Devin har varit mer högt än lågt och rivit i allt han kommit åt. Ibland blir man så less på att plocka undan hans leksaker så man typ "skottar" en gång mitt i allt så man iallafall kan ta sig förbi.
Ååh...som sagt...ingen bra dag idag.

Inte har jag haft möjlighet att ta en promenad idag heller. Känns som jag måste göra det varje kväll nu för tiden för att rensa huvudet...
Istället fick jag åka och handla med en trotsig tvååring. Kan inte bli roligare :)
Slåss gör han också den lilla rackarungen. Det tycker jag inte om!!!!!!



Men han är ju ändå sötast i världen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Slåss gör Viggo också! Å säger man åt honom så spottar han istället, då blir mamma INTE glad! Hoppas dagen blir bättre imorron, kvällen kommer iaf bli kanon =) Kraam o god natt!

2009-08-11 @ 23:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0