Pluggar

Fan alltså va mycket inlämningsuppgifter vi har nu .
Vi har knappt haft något under hela tiden också ska allt komma på engång:) Eller så är de kanske bara jag som skjuter upp de :P

Jag satt med musikuppgiften i tisdagskväll så den kan jag bocka av och alldeles nyss gjorde jag klar dramauppgiften. Mycket skönt. Nu är det bara rörelse och bild uppgiften kvar.
Sen har vi ju den stora utredande texten också kvar men den ska inte vara inne försn i början av November, så den hinner jag göra lite senare.

Nog om det.

Igår va jag och Devvan på öppna. lekte, sjöng och åt lite lunch där sen åkte vi hem till Jenny och Viggo så pojkarna fick sova lite. Satt där någon timme och surra om allt mellan himmel och jord:)
Efter att pojkarna vaknat åkte Jenny och hämta Tova och sen åkte vi upp till Maria och Milo och hälsa på. Blir ju inte alls lika ofta som förut som vi ses eftersom båda har andra saker att göra nu:) Vilket är hemskt synd för jag skulle kunna sitta där hela dagarna som jag gjorde förut och dricka kaffe och bara prata:)

Idag lämna jag Devin kl 8 på dagis och sen har jag bara legat i sängen med datorn i knät och pluggat.
Jo, jag va till Alex och låna en bok också och sen åkte jag och köpte thaimat och tog med hem. Sen la jag mig i sängen och forstatte plugga:)
Jag menar, de är ju så hårt och kallt att sitta på en stol i köket och plugga. Sååå de här funkar bra för mig :)


Imorgon åker vi till Sandviken. Cicki kommer ju hem från Philadelphia, USA, Så man lär ju tvunget dit och träffa henne och höra va hon har gjort i ett år nu :)
Sen ska jag bara plugga en jävla massa också...KUL

Nu ska jag äta en mandarin sen ska jag hämta Devin kl 15 och då ska vi förbi Alex med en bok som hon ska låna av mig. Sen ska vi nog handla lite som vanligt:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är duktig du, som har disciplin till att plugga. Tänk om en annan hade lite sånt å =)

2008-10-16 @ 17:44:00
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/
Postat av: Gruvan

Va äre för fel när du käkar Thai mat då? :P

2008-10-16 @ 21:01:42
URL: http://fiajj.blogg.se/
Postat av: FiaJ

Va äre för fel när du käkar Thai mat då? :P

2008-10-16 @ 21:02:39
URL: http://fiajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0