Bilder!Bilder!Bilder!

Världens vackraste

Ni ser, jag skulle ha skrivit den där lappen till Devin´s dagis som jag prata om. "Luggen åt sidan"
Hahah.
Men han kanske är världens sötaste endå...:)

Sitter i favvostolen och tittat på favvodvd:n "Tomas och vännerna"


  
(Och nej Fagerlund, han är inte flottkopp i håret. Utan han är nybadad) :) hahah


Devin hjälper mamma att baka muffins..
 


...också hjälper Devin pappa med att kratta löv. (kratta? va är de för ord egentligen)
 


  


Också lite bilder från matchen mellan Sverige-Portugal som sågs på O¨learys.


  

Jag har ju inte skrivit nå om helgen så jag kanske gör de imorgon efter skolan om jag kommer ihåg de :)


Hej på er och Godnatt.

Kommentarer
Postat av: FiaJ

Hehe, ja vet :) Men de är bara tills vidare :)

2008-10-15 @ 11:13:54
URL: http://fiajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0