Kors i taket...

....karln kom hem med rosor och fin-choklad som han så fint kallar de :) 

Jag och Devin va ner på stan och käka lunch med Roger, Landell och Sofia på Subway tidigare. Heelt sjukt gott där ju.

Sen va de träff med dietisten på BVC. De mesta hon surra om visste man ju redan. Men men...

Imorgon kommer min mor och far hit. De blir väl någon god lunch någonstans sen vela dom ta Devin med sig hem. Så jag åker ner till Sandviken på Lördag middag och blir kvar där tills måndag eftermiddag.
För dåååå ska vi till kungsberg. Vart ju inge sist för min del. Men då tamme fan ska jag upp dit :)
 
Nu har jag en fetaost paj i ugnen. Blir så jävla sena middagar nu för tiden tycker ja :) Blir väl ändring på de när Devin börjar äta "riktig mat" flera gånger om dagen. :)

Hörs då, heeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0