Calle Schulman

Imorse vakna jag upp och lät ungefär som Lasse Winnerbäck i "Om du lämnar mig nu". Jag trodde alltså att jag var påväg att bli sjuk. Men de gick över ganska fort, som tur va:)

Devin vakna kl 06.15 och då fick man snällt gå upp. Drack nån kopp kaffe och kolla på Vakna! med the voice (sjukt bra). Sen va han trött igen och vi somna typ vid 8.30 tiden. Sen knacka de på rutan utanför och Sara kom och väckte oss:) Haha. Drack mer kaffe och tog mig sen ner på stan för en lunch med Roger och Uffe.
Fika sen med Sara på furan sen gick vi och shoppa lite.

När jag endå nämnde Vakna! med the voice lär jag då säga att: Calle Schulman. Viilken hjälte:) han är störtskön..

Sen läste jag nåt brorsan hans skrev. Att Kenza va ett fenomen? Ok.. aldrig hört talas om människan så jag surfa in på hennes blogg och börja läsa.
Fenomen???? Skämta han?!?!?!?!!?!?!!? Kan itne förstå att 14 000 läser hennes blogg varje dag?! Då har man fan inget bättre för sig när man lär läsa om va en 16 åring köper för halsband på H&M..
Eller är de jag som är dum och inte fattar...???

Nu far min son fram här i sin gåstol som en ångvält så nu lär jag dra.

Kommentarer
Postat av: MLI

Men du, Kenza kan slänga sig i väggen! Kolla in den blogg - http://kissie.blogg.se/. Där har vi en tjej som är snäppet värre, kolla in hennes videoinlägg... Hon är inte i det smartaste lagret! Dessutom har hon en typ 40 000 läsare varje dag.. Suck...

2008-02-01 @ 15:34:41
URL: http://emelienl.blogspot.com
Postat av: Sandra

Va in o läste den dära Kenzas blogg jag o. Sjukt att hon har så mkt läsare...skulle hon va ett fenomen så är jag också jävligt dum o inte fattar :)Hoppas allt är braaa med er! Kram

2008-02-02 @ 21:26:24
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0