Detta har hänt..

Hej på er. Lite dålig uppdatering nu men jag har lite annat för mig:)

Iaf, i Tisdags käka vi lunch med Wernersson nere på stan sen åkte jag och Devin upp till Maria och Milo och hälsa på. Jenny , Viggo, Tova, Filip och William va också där. Super trevligt att träffas. Va ett bra tag sen känns de som :)

Sen i går va vi iväg på öppna förskolan för första gången på hela sommaren. Devin va liiiiite avaktande i början men sen så kom han igång:)
Så vi va kvar och käka lunch och skvallra lite med Jessica och Jenny:) Jäkligt trevligt..

Imorse väckte jag familjen 07.20. Då va jag klar och redo att bege mig mot bussen som gick 07.40.
Väl nere i Gävle vänta en 3 timmar lång föreläsning. Lite lunch och sen seminarie i 2,5 timme. Sen buss till station och sedan tåg hem.
17.00 va jag hemma idag :)

Imorgon ska vi nog bara ta de lugnt. Inget planerat än iaf:)

Nu ska jag lägga mig. Är sjukt trött..





Hej daaaa






















Åååh, visst ja, Vi har köpt ny laptop. Skit nice. Nu ska jag bara köpa en snygg laptop-väska så kan jag sitta och surfa på tåget ner till skolan sen:) Weeeyh

Hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0