SAIK

Helg igen då. Så skönt och ha roggan hemma hela dagarna så man får lite avlastning. :) Inatt vakna Devin vid ca 03 tiden och åt och sen va han vaken och inte kunde somna om försn kl var 04.30. Men sen så sov han enda tills kvart i 9 så de kanske är värt att han är uppe nån timme på natten för att sen sova enda tills 9. :)

Ska ut till Roger´s mor och far och äta en snabbis. Sen ska roger prov-skjuta och jag åker fortare än kvikt till sara och agnes då:)   hahah.

Sen ikväll blir de fest. Ska till Patrik vid 6 tiden. Får se om de blir pannkaka av allt när man inte har druckit på så länge. Och jag är ju inte den som är den och tar de lugnt:) Hahah

Får se om vi åker hem till sandviken och tar farväl av cicki imorgon. Får se hur jag mår:)

Jag lär bara säga att Devin har börjat tagit nappen nu. Sooom jag har tjatat och tjatat med den där nappen. Också en dag testa jag med SAIK-nappen som är tok för stor än . Men tamme tusan , tror ni inte pojken tar den då.
Riktig Saik:are...............................:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0