Alborgen

I helgen va vi ner till Sandviken again :) De är fan nåt varje helg som man ska va med på nere i sandviken :)
Och denna helg va de att vi skulle ett gäng till alborgen och leka lite fångarna på fortet:) Skit roligt, synd att man va så jävulskt förkyld bara och hade så ont i huvudet hela tiden.
Tjejjerna mot killarna körde vi och de sluta 8-8 :) Trodde vi skulle få storstryk ja men jag trodde tydligen för mycket om karlarna:P

Idag har jag vart ner på stan och käka lunch med Madde. Va ett tag sen vi sågs så vi hade myycket att prata om :)
Efter de så åkt vi hem hit en sväng. Sen skjutsa jag hem madde och sen kom Sara och Agnes hit och gjorde mig sällskap. Men nuu är man själv igen.
Jag la Devin i spjälsängen för jag tänkte att han skulle sova lite. Han är så duktig våran lilla gök. De är bara och lägga han i sängen så ligger han och filosoferar och tittar och donar i typ en halv timme sen somnar han :) Utan att göra ett pip ifrån sig :) Lilla hjärtat...

Helgen som kommer lär jag också befinna mig i sandviken för då ska Mia ha 18-års kalas och sen så är de avskedsfest för Cicki. Som åker till USA ett helt år. Och känner man henne rätt så träffar hon väl nån snygg (rik) :P amerikan som hon tillslut gifter sig med så vi alla tjejjer får komma dit och vara brudtärnor på hennes stora expencive-American- wedding:) Oj oj oj vilka drömmar, eller hur Fagerlund :P Hahah

Va ska jag roa mig med nu då när göken sover? :) hmm
städa lite??!!

Hela ligan                   Teamwork                  Johansson
   
Lag 2                           Cicki and the net     Jäävligt snygga :P Cicki och Fia
              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0