........

Då va de tisdag igen då. hmm, tiden går så fort..

Lördagen spenderade vi hemma hos Sara och Fredrik. Anna och Mathias va också där. Åt plankstek och delade ut julklappar åt ungarna. Devin fick en "learning puppy" av Agnes som han älskar:) Så jag och Roger hinner väl få nå psykbryt på den där nallen innan Devin ens har blivit 6 mån:)
Men de va en mycket trevlig kväll iaf...

Söndagen va de kalas här för pappa 25åringen:) Så de va folk här hela dagen. Devin va gnällig som satan på kvällen så jag gav han en supp och sen sov han till 05.40 på måndagsmorgonen:) Sen somna han som vanligt om efter han fått mat och sov då till 07.30. Dom gör nog förbannat ont dom där tänderna tro ja..

Igår va Sara här hela förmiddagen. Sen tog vi en vända på stan och sen en promenad till hennes svärmors jobb och fika lite där sen åkte jag och Devin hem.
På kvällen efter Devin lagt sig tog jag mitt förnuft till fånga och satt upp julgardiner i köket. Så nu vart de lite jul här hemma också:)


Idag har jag varit hos Maria på förmiddan. Vi skulle egentligen på öppna men vi orka inte så vi va kvar hos henne ist:) Sen köpte jag en sallad på Furan och åkte hem och la Devin i vagnen så jag fick äta i lugn och ro. Och nu sover han än:) Så skönt så..:P
Ska iväg till Roger´s mamma ikväll för hon fyller år. Blir nog inte kvar så väldans länge skulle jag tro...

Heeej daaaa...

Lördag:



Söndag:


Måndag:


Myser med pappa:

Kommentarer
Postat av: FiaJ

Jag tror nog att mmma tycker om Learning Puppy'n mest ja :D

2007-12-18 @ 15:18:50
URL: http://fiajj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0