Väntan

Denna eviga väntan. Herregud va tiden går sakta nu. Bäbisen verkar inte vela komma ut som beräknat. Meen varken jag eller roger är så bra på och hålla tider vi heller så vi ska inte gnälla:P Hahah
5,5 timme kvar på den 7:e så än kan allt hända. Tsss...

Annars har jag bara tagit de lugnt idag. Vakna till liv efter halva dagen ungefär sen har jag bara legat och solat ute på altan. Skönt och ta de lugnt också. Imorgon ska jag INTE ta de lugnt, då ska jag ta mig till tvättstugan och tvätta och sen ska jag nog baka också tro ja.

Sover så jävla oroligt nu på nätterna. Skit drygt, blir så jävla slö på dagarna då..

Så ligger de till.

Hej på er...

image14 Kom ut nuu :) Snälla...

Kommentarer
Postat av: LojZ

Lycka till inatt nu :) :) :)Då händer det.. KramKram

2007-08-07 @ 20:14:58
URL: http://elouisen.blogg.se
Postat av: Sandra

men pluppa ut ungen så vi kan åka och hälsa på nån gång!

2007-08-08 @ 17:19:45
URL: http://sandromeda.blogg.se
Postat av: Ingela ( pling)

Grattis Grattis till lilla Devin, gud va söt han är. va in å kolla på webbisarna. Hoppas allt har gått bra kram

2007-08-09 @ 20:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0