I survived...

Jag överlevde dagen! Fan va skönt det känns att detta äntligen är över. Det gick riktigt bra dessutom. När det väl kom till kritan så var jag inte ett dugg nervös. Vilket gjorde att jag fick fram det jag vela säga på ett klart och tydligt sätt.
'
Nu har jag en kurs som heter "IT som resurs för lärande" och "Barn och ungdomar i behov av särskilt stöd" kvar bara. Båda kurserna är på 7,5 hp. De kurserna ska faktiskt bli intressanta att läsa.
'
Ja, som ni kanske märker så blir det mycket skolprat just nu och det beror till stor del på att jag inte gör så mycket annat än att plugga just för tillfället. Drygt, jag vet. Men så är det.
'
Nu ska ska jag lägga mig och titta på Sons of Anarchy. Vilken jävla guldserie det är!!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hurra för att du är klar med examensarbetet! Bra jobbat!!



Ett tips om du vill kunna dela upp texten i stycken, tryck shift samtidigt som enter :)



KramKram

2011-10-12 @ 21:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0