Emo

Ååh, all den här jävla uppståndelse för att ett vuxet par äntligen bestämmt sig för att byta ringar. Och om inte de är nog så är de ju 1½ år kvar till altaret. Herregud! Om det hade varit i sommar bröllopet skulle äga rum hade jag inte sagt nåt. Men va fan , de är ju en evighet tills dess....

Sen tyckte jag så synd om Daniel när han fick sitta där brevid Vikkan och bara flina och se glad ut och knappt säga ett ord.
Fast när jag tänker efter så vore de kanske ganska skönt, om karlarna höll käft ett tag och lät oss kvinnor(?) sköta allt prat..
Hmm, de tål att tänkas på...


För övrigt så känner jag att jag har ganska så stor chans att jag kan få gå på de där bröllopet.
Jag menar, jag har ju för fan gått på samma gymnasium som Westling i tre år. Dock inte samtidigt, men endå...


Nog om de...

Devin har klippt sin pälsmössa idag och han vart såå fin, pojken min.
Han blev nog lite fundersam varför kvinnan som "plågat" honom i hela 10 minuer,  sprutade grön spray i håret på honom..




Kan man kalla Devin för "emo" nu när han är grön i håret? 
Emo-Devin...




När vi kom hem badade vi bort all färg så en vart inte långvarig. För de är tamme fan de fulaste jag vet när ungarna har tusen färger i håret.


Nu ska jag sova. Imorgon blir det plugg på CFL.
Ciao


Kommentarer
Postat av: Fagerlund

Han var inlåst i snickarboa så jag såg int till han =)

2009-02-25 @ 20:43:13
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Anonym

Utmanad! haha! =)

2009-02-25 @ 23:11:05
Postat av: tess

Så stor han har blivit...

2009-03-04 @ 13:12:34
URL: http://pussycatdoll83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0