Konstigt

De va verkligen jätte konstigt hur jag kunna bli så full igår. Hahah

Vi va alltså upp på berget och kolla på Sverige-Grekland. Jag, Roger, Devin, Fia och Henrik. Vilket gäng:)
Vi ladda lite med några öl och lite musik innan vi åkte upp dit. Där uppe vart de ännu mera öl och mat.
Efter en bra stund in i matchen vart Henrik så jävla uppe i varv när han skulle ställa sig upp på bänken så han buttar ner mig rätt ner i Devins vagn som stod på sidan av oss. Ja, de va så roligt.
De vart en bra hög med öl och kanon roligt.
Devin va så snäll hela kvällen så:) Han vart lite lite rädd när de vart mål och alla skrek men annars gick de bra :)

Sen va de ju extra roligt att Petter fick göra ett mål:) Han som jag har hyllat så hemskt i bloggen :) Hahah

En lyckad kväll vart de iaf :)

Lägger in lite bilder ikväll om jag hinner. Ska iväg på Me&I party med Misan kl 6 och vette tusan när jag kommer hem.

Hej hej


Kommentarer
Postat av: farbror barbro

tur att petter var på tå och räddade oss både framåt och bakåt.. ;)

2008-06-12 @ 17:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0