Ego-Roggan

Jag har en sambo som jag skulle kunna sälja för en liten slant ibland.

Devin (med familj) fick ett presentkort på ett café/kiosk av sin farbror i julas. Visst, Devin kanske inte har sån stor nytta av ett presentkort men vi kan ju använda de när vi äter där nångång. De va på 500 kr de där presentkortet och vi hade typ handla upp 250 kr där engång.
Den där kiosken ska byta ägare inom en månad så då tyckte min kära livskamrat att de va minsann lika bra att handla upp resterande belopp.
så han köpte......
5 doser snus och en hamburgare...
....för Devin´s presentkort!!!!!!
SNUS?????!!!!!

Vilket ego man bor med..

Kommentarer
Postat av: FiaJ

Livskamrat?! :P
De var då ett fint ord du drog till med :D

2008-02-08 @ 20:29:48
URL: http://fiajj.blogg.se
Postat av: Gruvan

Han Kanske har lite dåligt med pengar just nu Roger, vem vet. det är inte så kul att ha ekonomiska problem.

2008-02-08 @ 22:56:46
Postat av: MLI

Hahahah.. Det hade jag gjort också :P

2008-02-11 @ 08:29:59
URL: http://emelienl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0