Devin 1 år

Idag, 080808 hissar vi flaggor. För att våran Devin fyller sitt första jordsnurr.

Mammas hjärta blir såå stor.
Jag älskar han nå så kopiöst alltså. Ord kan inte beskriva..



Men de lär erkännas att de va med blandade känslor jag klev upp imorse.
De blir lixom automatiskt så att man tänker tillbaka på förlossningen och va man gjorde vid den och den tidpunkten förra året.
Och de är lite jobbigt.

Men jag jobbar på att jag inte ska känna så nå mer...

Sen låg jag och grät som ett litet barn igår kväll för att våran pojk blir såå stor.
Fattar ni, om 16 år börjar han säkert gymnasiet 100 mil härifrån bara för att slippa mig. :(
Ååååh de går såå fort.

Och lika imorse också. Då skulle vi sjunga för Devie men jag börja ju böla mitt i sången så Roger fick ta över med sin ljuva stämma. Så jävla roligt att Roger filma allt också..:)

Fattar inte varför jag gråter så mycket. Han fyller ju för fan bara år!!!
Men jag tror verkligen att de kan bero på att de är så jävla mycket minnen som kommer tillbaka.
Minnen man hellst vill glömma...

Iallafall så har vi bara tagit de lugnt idag. Fixat och donat inför imorgon. Kollat lite på OS-invigningen, varit och handlat nu på kvällen gick vi ut och åt. Vi åt på Victoria. Jävligt bra mat och Devin fick sin "korvplanka" gratis så dit går vi nog igen :)



Arbetarbladet
Kuriren
Family

Ska de va så ska de va stort..

Kalas imorgon. Ska bli kanon kul :)



Men nu ska jag vila..Heej daaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0