sicko2

Fasiken va hängig jag är.
Konstigt att jag har varit relativt pigg idag på dagen, har bara haft satans ont i halsen.
Men direkt när vi klev innaför dörrarna här hemma vart jag skit dålig.

Kanske allt kommer när man slappnar av lite. Man är ju lixom igång hela dagarna men på kvällen när roger kommer hem kan man slappna av. Kanske är så. Va vet jag..

Imorgon ska jag ringa till hälsocentralen om min jävla andning. Tror fan att jag har astma ja.
Egentligen skulle de va skönt om jag har astma för då får jag ju iaf nån bra medicin mot luftrören. Annars skickar dom väl hem mig med vanligt jävla hostmedicin..

Jaja, ikväll blir de So you think you can dance. De är kalas bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0