Molbegreppet

Imorgon ska vi sammanställa olika aspekter av ett examensarbete. Det examensarbete vi ska ha läst handlar om "Molbegreppet i kemiläroböcker". Visst låter det roligt?

Jag har en regel för mig själv som säger att jag aldrig ska plugga på kvällstid om det inte är absolut jävla nödvändigt. Under dessa tre år som jag har pluggat så har jag lyckas ganska bra med att hålla denna regel. Men idag känner jag att jag iaf måste läsa lite, lite, pyttelite i det där arbetet. Det är 40 sidor långt och det finns inte en chans att jag kan utföra uppgiften om jag inte läser lite...

Såå ikväll lär jag tyvärr bryta denna fantastiska regel. Tråkigt men sant!

Hej så länge!


Btw. Jag har iallafall kommit på vad jag ska skriva om i mitt examensarbete. Mer om det någon annan gång....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0