Om en vecka blir mitt hjärta 2 år!

Om en vecka blir den här rock-nissen 2 år! Mitt lilla hjärta blir stora killen :)



****************************************************************************************

Jag började jobba kl 9 imorse. Vakna och fick panik när klockan var kvart över 8 och trodde jag sovit över. Det är ganska ofta jag vaknar och får panik nu för tiden har jag märkt....hmm...

Jaja, dagen rullade på bra idag iaf. Det var varmt som fan på jobbet idag och vi höll på att storkna där ett tag. Men vi har fått stränga order av Patrik att vi ABSOLUT inte får öppna dörren bak i restaurangen. Så då fick vi gott och väl svettas lite idag :P

Nu tänkte jag att jag skulle gå och lägga mig. Jag är slut som människa och behöver min skönhetssömn känner jag :)
Ska väl upp med huliganen tidigt imorgon bitti så då är det bäst att man går och lägger sig i tid ikväll...


That´s it! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anna o Maximilian

haha sötis! =) vi måste fika någon dag tycker jag! =)

2009-08-02 @ 09:03:44
Postat av: Erica

Shit ....han blir bara större och större .....=) men vi har väl inte åldrats en dag! haha! Hoppas allt är bra med dig som de kan vara! Kramen!

2009-08-02 @ 11:19:09
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/
Postat av: Thessan

Anna: Jaa, det måste vi verkligen göra:) Jag är ledig hela nästa vecka så en fika måste vi hinna med då:) Hur är allt med Max då? Växer han och blir tjockis? :)



Erica: Haha, jaa det kan man säga att han blir:) Nej, för fan, vi är fortfarande 20 år :P Inte en dag äldre...

2009-08-02 @ 12:05:28
URL: http://thessangruvman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0