Sensual Seduction

4 dagar har jag suttit med den här bloggen och funderat varför menyn är längst ner. Och nu har jag kommit fram till att de är olika från dator till dator. Som tex här hemma är den längst ner medans på datorn hemma i sandviken är den längst upp som den ska. hmm

Iaf. Jag och Devin åkte ner till Sandviken i Tisdags. Vi åkte raka vägen till Valbo med mamma. Fika och shoppa. Sen åkte vi hem och åt paj och kolla på "gossip girl" (skit bra ju).
Onsdagen va vi ner till sandviken city och gick en liten vända. Åt lunch och sen gick vi upp till mormor och snacka skit. Fagerlund kom hon också :) Sen åkte vi hem och lämna Devin hos sin Morfar, så jag och mamma åkte ner på Napoleon och åt. Mycket trevligt.
Trevliga dagar med mamma rättare sagt. Man blir riktigt bortskämd när man är hemma, jag kan inte begripa varför... :)
Innan jag och Devin for hem igen så hann vi med en fika med Sandra, Fia J och Fia F. Trevligt trevligt.
Sen hann jag såklart in i valbo en sväng till på hemvägen.
Jag hade en känsla av att ett par skor stod och vänta på mig i någon affär . Ååååh va rätt jag hade:) Ett par röda fina fick de bli denna gång. Devin satt i vagnen och njöt medans mamma testa skor:) Mammas lilla kille:)

Imorgon blir vår lilla kille 6 månader. De går så sjukt fort..
Snart är han 1 år....08-08-08 förövrigt:) cooolt...


Nu ska jag "springa efter vatten" med Devinen:) Mohahahah

Heeej på er..

De tar emot att säga att Snoop Dogg - Sensual Seduction är helt enormt bra. Och vilken video!!!! Den är enormt bra...mmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0