Hjälp mig!!!

Det här jävla bloggandet!! Ja va ska man säga...
Jag skulle ge mig på att äntligen pimpa min blogg. Kanske inte de smartaste.
Så som ni nu ser så är ju bilden lääängst ner på hela sidan. Och jag har inte en aning om hur jag får tillbaka den till den ursprungliga platsen. Vet inte ens hur jag gjorde för att få den sådär långt ner. Jag bara tröck och kopiera och klistra in och shoows så va bilden längts ner.

Så någon kanske kan hjälpa mig????

Jag ska forsätta styla sidan imorgon. Orkar tamme fan inte nu..


Vi skulle laga fläskfilé pizza här hemma ikväll och när jag börja skära i köttet så lukta de gammal sur gris balle (ursäkta uttrycket). Men de va de värsta jag luktat på.
De är såå vidrigt när man är påväg och ska äta nå kött som är för jävla dåligt. De skulle kunna få mig att bli vegetarian. Lika de när man köper grillad kyckling i pappåse på ica. När kycklingen har lixom "hårtstrån" kvar. De är såååå jävla vidrigt.
Helt seriöst så har jag funderat på att bli vegetarian vissa gånger. Men de går nog inte när man bor ihop med en djurmördare (jägare med ett finare ord). 
Man kan ju lixom inte bli bortbjuden på mat och begära att dom ska laga veg mat?!?!
Eller, hur gör dom som är vegetarianer sånna gångerr??

Nej nu ska jag lägga mig.
 Imorgon blir de lunch med Madde. Jaji...

Hej på er

Kommentarer
Postat av: Mia

Fast i min webläsare så är bilden där uppe..konstigt...

2008-02-03 @ 23:11:00
URL: http://mariat80.blogg.se
Postat av: Malin

I min också,,,, på en tuff liten kille! Som dessutom är jättesöt. (Får man säga söt till en hårdrockare?) ha ha...

2008-02-03 @ 23:24:12
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se
Postat av: MLI

Haha, kött är bra äckligt ibland! Blir jag bortbjuden äter jag det som serveras men hemma blir det inte så många blodiga biffar. Dessutom är det myyyycket nyttigare och äta grönsaker ist för kött :)

2008-02-04 @ 08:25:37
URL: http://emelienl.blogspot.com
Postat av: Angelica

Japp jag jobbar ju. Ska åka till sandviken i helgen ja! Ska du vara där då? Kram

2008-02-04 @ 12:11:50
URL: http://angelica1985.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0