Förkyld...

Alltså, jag blir bara iriiterad när jag tittar på "Våra bästa år" nu för tiden men lik fan ska jag fortsätta kolla.
Dom börja leta efter den där mördaren ungefär samtidigt som Devin föddes, alltså mer än 6 mån sen och än har dom inte tagit fast henne. Helt sjukt. Marlena står tillomed och berättar för Belle att de är hon som är mördaren men ändå fattar Belle ingenting. Herregud!!!
Nog om de...

Devin är tok förkyld och har en jätte hosta. Han är desutom tungandad och de piper i halsen på han:( Usch va synd de är om.
Men som tur är så är han lika pigg som vanligt och har inge feber. Skönt de iaf.
Han lär då bli lite bättre imorgon för då ska Jag, Devin, Maria, Milo, Madde, Lilly, Therese och Kevin träffas nere på stan och äta och surra lite i vanlig ordning:)

Idag blir vi nog bara hemma tro ja. Sara och Agnes skulle komma förbi en sväng nu snart.
Efter Roger slutat ska iväg och kolla på de där huset igen och bestämma oss om vi ska lägga ett bud eller hur vi ska göra. hmm..

Nej nu ska jag bränna på lite kaffe. Höörs då...


Kommentarer
Postat av: MLI

Men är det Marlena som har mördat alla? Hur många är det som har dött? Roman och Abe och nån mer? Hur gick det med den där tiger förresten? :)

2008-02-19 @ 11:31:29
URL: http://emelienl.blogspot.com
Postat av: Fagerlund

Vill höra hur det blev med huset sen =)

2008-02-19 @ 15:29:57
URL: http://Fiaf86.blogg.se
Postat av: Ingela

Hallå där är de !!! va är för hus ni har kolla på då?? som ni ska lägga bud på å vart??? nyfiken... Kram Ingela

2008-02-19 @ 18:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0