Devin....

..Jag älskar han av hela mitt hjärta men idag är han då för jävla gnällig alltså.
Han skriker som en hel karl och ingeting duger åt gossen.
Just nu räknar man ner minuterna innan man kan lägga han för kvällen.
Dååå blir de lugn och ro...:)
Men endå så är han ju världens sötaste..:P

Skulle ju ner till Sandviken och kungsberg med Erica och Fia men jag kom på i sista stund att jag skulle på BVC med Devie. Han skulle ta den jävla förbannade 6-mån sprutan.
Jag titta bort som vanligt när dom högg in den där kanylen i låret på han..

Sen åkte vi hem till Maria och Mille och drack kaffe. Sen vart de en promenad ner på stan för ännu mera kaffe. Där mötte vi upp några till från öppna.

Mmm, så har de sett ut idag.

Devin håller på att få två hörntänder (mmm så schnyggt att få dom innan framtänderna...nice) så de kanske inte är så konstigt att han är så gnällig idag.
Också sprutan på de också då.

Herreguuuuud. Mitt huvud spricker snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0