Barnledig Fredag

Äntligen Fredag!!!! Äntligen helg!!!!
Fast iofs så har ju jag lördag hela veckan. Men de är ändå skönt med helg:) hahah

Idag kom mamma och pappa upp hit och hälsade på. Fika lite här hemma innan vi åkte ner på stan och åt en sallad. Gick och kika lite sen vela dom hem fortare än kvickt med våran lilla gosse.
Så nu är Devin nere i sandviken och jag är kvar här uppe!?!? :) haha de känns lite konstigt. De fattas ju nåt lixom. Devin ska ju alltid vara med mig:) känner mig halv när han inte är här ju.
Men visst är de skönt att han kan vara borta lite också. Vi kan behöver lite lugn och ro.. :P

Sen trodde jag att jag skulle få lite sovmorgon imorgon då men så blidde de inte:) Ska vara nere i sandviken runt 11 tiden för fika med några gamla klasskompisar. Ska bli så jävla kul. Fy fan va de ska surras:)

Nej nu ska vi åka till Lidl (?) och köpa chips. Roger vägrar ge sig. Han ska banne mig ha Lidl-chips...

Heej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0