Ålen

Vilket jävla väder de va idag. Riktigt härligt..

Igår va vi ju hos Jenny, Viggo och Tova och kikade på melodifestivalen.
Men jag har ju en ål till son som inte kan sitta still i 30 sek så han är lite omständig när man är borta sådär men jag tyckte de gick hemskt bra:) Hoppas dom har överseende med de:P Haha
De var iaf en mycket trevlig kväll. Synd bara att Melodifestivals-hellvete är så pissigt dåligt i år..

Idag tog vi pulka, korv och bröd och solglasögon med oss också åkte vi ut till Sara och Fredrik. Sen åkte vi ut på sjön (?) så ungarna fick åka pulka också grilla vi korv och solade:) Så mysigt..

Nej nu är de Miami ink snart. Inte så långt kvar innan jag ska göra mina heller:) Jäflar va nice...

Hej på er...

Kommentarer
Postat av: Fagerlund

Vad ska du göra för tattos då? =P

2008-02-25 @ 10:11:51
URL: http://Fiaf86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0