Sidensvansar

Tjena! Nu var det ett tag sen.

Jag har inte så mycket att skriva faktiskt. Eller det har jag ju egentligen men jag orkar bara inte skriva. 

Anledningen till att jag skriver nu är för att berätta en rolig grej som hände idag. Jag och Devin var påväg hem från förskolan när vi såg ca 20 st sidensvansar. Jag och Devin stod en lång stund och studera dessa vackra fåglar. Helt allvarligt så har jag suttit och stirrat i min fågelbok många gånger och sett denna fågel och tyckt att den var så himla fin. Också får man se den idag. Jag är nöjd som fan! Nu är det bara 738673927 st fåglar kvar som jag vill se innan jag dör. 


Ja, ni ser ju!



Kommentarer
Postat av: Louise

Ahaa, är det så dom heter.. Jag och Johan såg dom oxå häromdagen och vi visste inte vad de var för fågel Brabra ! :)

2012-01-11 @ 19:46:29
Postat av: Sandra

fast alltså, jag letar inte just BILLIGT boende för då lär jag väl få leta. hittar man nåt med samma pris som nu är det ju okej...är lite småtrött på blodriskan bara menmen,kanske är övergående.

2012-02-05 @ 22:12:59
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men han har dom inte bara på dagis men det blir ju så för dom blir fula :) ja får börja köpa Ralph Lauren och Armani byxor, hahaha.

2012-03-15 @ 22:11:07
Postat av: Sandra

Ja, vi bor i vallhov....fast jag har lägenheten kvar i bj :P Men ska säga upp den nu. Vi mår bra o jag tror vi har rett upp allt. Jag veeet jättelängesen nu o det känns långt tills den 25.e också.

2012-04-18 @ 00:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0