Punka på mina easytone....

Ska ta en promenad alldeles strax, eller när telefon har laddat sig lite rättare sagt.

Jag har även fått punka på mina träningsskor vilket stör mig nå så kopiöst. Det pyser/piper lite varje gång jag sätter ner vänsterfoten. Förbannade Easytones! Jag har varit super-supernöjd med min rumpskor tills luften gick ur ena kudden. JAg har en kompis som jobbar på stadium, så jag gick in till henne och pratade om dessa skor idag. Hon sa då att livslängden på ett par easytones var typ 3 månader om man gick ute, i ojämn terräng (om jag inte minns fel, rätta mig isf Erica!). Det är ju heelt värdelöst! Men det är sjukt sköna skor så jag funderar starkt på att köpa ett par nya och bara ha inomus. Kan ju omöjligt slita lika mycket då tycker man......

Kommentarer
Postat av: Erica

Så sant så sant!

2011-09-03 @ 11:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0