Många bra böcker...

Efter att ha arbetat i 3 timmar på en förskola idag sitter jag nu här igen, på Biblioteket. I pedagogik-rummet. Det är meningen att jag ska plugga men det finns så jävla mycket annat att göra. Exempelvis titta vilka böcker som står på hyllorna. Till och med det är roligare!

Det finns så många böcker som är bra, men dock inte relevant i mitt exarbete som jag vill läsa. Jag sitter just nu och tittar på en bok vi hade i våras. Skarpa lägen heter den och handlar om barn i svåra situationer. Jag längtar tamme fan tillbaka till den tiden i våras. Den var så mycket roligare än det här man håller på med nu!
.
.
Jag hittade även en till bok som verkar bra intressant som jag ska låna hem. Den handlar om barn och stress och vad vi som vuxna kan göra åt det. Den verkar väl nyttig och intressant?! Den borde tamme tusan alla läsa!

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha det tror jag väl inte men jag fyller ju snart ;) haha skojja men dom var jäkligt snygga :)

2011-09-13 @ 21:41:00
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja jag passar ju bäst i diamanter ;)

Presentkort på Ikea är man ju alltid i behov av, hejja garderober!! Det är ju så jäklans dyrt. Sen finns det vääääääldigt mycket fint på Madame ;)

2011-09-14 @ 10:49:26
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0