Imorgon är det ventilering av våra examensarbeten...

Hujedamej!
Imorgon ska jag till skolan på första gången på typ 7 veckor. Det är imorgon jag går upp med mitt examenarbete för ventilering. Herregud va sjukt det låter! Dagen som man har gruvat sig för är här. IMORGON! Jag är förbannat nervös lär jag erkänna.
'
För er som inte vet vad en ventilering är kan jag säga att det är det tillfälle man får visa upp sitt examensarbete. Man har blivit tilldelad en opponent på sitt arbete som har läst och granskat det. Sedan ska opponenten, under ventileringstillfället komma med konstruktiv kritik på mitt arbete. Vi ska alltså sitta och diskutera mitt arbete och jag ska kunna försvara det jag skrivit.
Jag ska även vara opponent imorgon på ett arbete som jag läst. Där känner jag mig ganska förberedd då jag vet vilka frågor jag ska ställa till respondenten. Däremot är jag väääldigt nervös vilka frågor opponenten ska ställa till mig. Ja, det vill ja knappt tänka på! Usch....
Nu ska jag lägga mig bredvid min fina son och läsa igenom arbeterna en gång till. Sen ska jag försöka sova. Om det går....
'
Vad skulle jag göra utan mitt fina hjärta?

Kommentarer
Postat av: Fia

Finingen!!! Och snygga kläder!

2011-10-11 @ 10:38:18
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0