Föräldramöte

Ikväll var jag på föräldramöte på Devins förskola. Det var faktiskt riktigt givande idag. En sak som stör mig nå kopiöst är det att vi var 11 personer där, som representerade 8 barn! Förstår ni hur lite det är?? 11 föräldrar! Helt sjukt lite. Kan verkligen inte förstå varför inte fler föräldrar tar sig tid och går på föräldramöten när de för en gång skull ges tillfälle?! Är man inte nå intresserad av vad sitt barn gör på dagarna eller?
Detta är för mig helt obegripligt!! Okompetenta människor som enbart ser förskolan som barnpassning...
.
.
.
Så, nu har jag fått ur mig det också....
Nu ska jag sova. Hörs då!

Kommentarer
Postat av: Fia

Jaa helt sjukt att det är så länge sen.



Jassåm, ja jag har aldrig haft det och tänkte om det hade nått med graviditeten och göra. Men så är det väl inte då =) Sjukt att det blir så bara sådär ibland =D



Tack för idag förresten! Puss

2011-10-09 @ 19:57:21
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0