Jobb...

Denna dag har varit lugn. Jag har pluggat lite, skickat lite mail och tagit en promenad. Och druckit kaffe. Herregud va kaffe man hinkar när man bara är hemma. Hela tiden har man en kopp i näven.


Imorgon hade jag tänkt att jobba hela dagen men jag blev erbjuden några timmar på en förskola mellan kl 14-17 och det vill man ju inte tacka nej till utifall inget annat skulle dyka upp under kvällen/morgonen. Så nu får jag hålla tummarna på att nån hör av sig ang jobb mellan 8-13 också. Annars får jag vara hemma och plugga på förmiddagen bara...


Nu ska jag strax hämta junior. Han ska ha gympa på Gymnastikens hus ikväll. Det kommer han nog uppskatta. Det gjorde jag iaf när jag var liten. Skumgummigrop och allt.
Sen kommer älskade lilla Junnis och leker med oss några timmar ikväll också...
Tjaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0