Sopslut

Men jävlar vad tidigt jag och Devin klev upp idag. Jag klev upp 5.20 och Devin 5.45. Är det mänskligt att gå upp så tidigt? Gud glömde även bort natten som var, och Devin var vaken till och från hela natten. Han hostade och grät om vartannat. Han hostar och sen när han drar in får han knappt nå luft låter det som. Han är även lite förkyld också men i övrigt pigg.
Såå, ingen idé för mig att vabba för lite hosta.
Alla är hostig och snorig denna årstid, så om febern håller sig borta kan de vara på förskolan. En pedagog på Devin förskola sa det till mig idag. Det tyckte jag var bra sagt....

Nu ligger min lilla tokunge och sover här bredvid. Han var så trött så han får väl vila sina fina ögon en stund då.



 Kärleken min 


Kommentarer
Postat av: Fia

Ja precis, det går ju för tusan runt på det där förskolorna hela tiden.



Arvid var ju hostig och det rann konstant ur näsan på honom igår och jag kände att jag kan ju för tusan inte vara hemma från jobbet när jag börjar 13 och Peter slutar 14. Så Peter gick hem lite tidigare och jag börja lite senare. Så idag är allt som bortblåst och det blir dagis i morgon igen.



Tjohej fröken!

2011-03-29 @ 20:43:35
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Fia

Hahaha ja han var också jävligt rolig =)

Igår var det ju skit tråkigt istället =P

2011-04-02 @ 06:50:50
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0