First day

Jag lär börja med att tacka alla fina människor för peppningen i föregående inlägg! Thanks...

NU har min sista VFU period dragit igång. Jävlar va knepigt det känns att säga SISTA. Shit...
Första dagen var idag och det gick bra. Jag är på en småbarnsavdelning och de barn som var där idag var underbara. Supersnälla och mysiga. Dock var det endast 6 st barn där idag, vilket gjorde att hela dagen gick vääldigt långsamt. Efter lunch sover ju nästintill alla barn och då stod tiden verkligen stilla.

Jag har iaf bestämt mig för att ta en promenad på min rast för någon träning efter jobbet lär man ju inte hinna med.

Mmm, så ligger det till idag. Imorgon däremot börjar jag kl 6.30, och herregud va ovant det kommer vara! Jag har förberett Devin hela kvällen att han ska "gå upp tidigt, inte titta på bolibompa innan dagis och äta frukost på dagis". Jag tror ärligt talat inte att han bryr sig så speciellt mycket  om det. Det är mest jag som är ovan och får dåligt samvete för att jag måste släpa upp han ur sängen när han sover som skönast. Meen så är verkligenheten, jag vet!

Tja då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0