Sommarkurser

Eftersom jag valt att inte arbeta i sommar (orka inte jobba rättare sagt), så bestämde jag mig för att plugga istället. Just nu läser jag Astrid Lindgrens författarskap och Disney Studies- Film, litteratur och fenomen, båda på 7,5 hp.
Dessa kurser läser jag på distans på Linnéuniversitetet.
Ikväll var det en kille från Linnéuniversitetet som ringde och frågade om allt gick bra med sommarkurserna och lärplattformen mm.
Hur fantastiskt är inte det??
Detta är något som aldrig skulle hända på skit HiG. Helt otroligt dålig skola! Funderar ni på att plugga så välj aldrig HiG. Jag råder er ett plugga på distans på annan ort eller att helt enkelt flytta om man har den möjligheten.
Det var bara det. Nu ska jag beställa SOA tischa åt Devvan.
Heeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0